Zon, regen en veeeel wind - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Edwin Pauli - WaarBenJij.nu Zon, regen en veeeel wind - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Edwin Pauli - WaarBenJij.nu

Zon, regen en veeeel wind

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg Edwin

28 December 2009 | Spanje, Madrid

De training van gisteren ging vanaf het hotel over de boulevard langs de kust naar het zuiden. Bij Sa Rápita ging de route omhoog naar Campos. Vanaf dat moment begon de wind harder te worden, waardoor de terugweg nog zwaar werd. Vanaf Campos reed ik via Llucmajor terug naar Ca'n Pastilla. Totaal 3 uur en iets meer dan 82km.

Voor vandaag werd veel zon beloofd, maar de ochtend begon met regen dat pas in de middag ophield. Alweer voorgelogen, ver***me! Toen het was opgeklaard zijn we 2 uur gaan trainen. De wind kwam en ging. Op sommige plaatsen leek het windstil, terwijl het op andere plaatsen bijna stil stonden.

De komende dagen gaat de temperatuur omhoog, tot 20 graden. Als de wind nu eens aan zijn winterslaap gaat beginnen zijn we helemaal blij.

Voor JasperG staat de locatie nu op de kaart ;) Of toch niet? Locatie aangeven gaat niet zo fijn met een iPhone. Tijd voor een WaarBenJij.Nu iPhone app.

• 28 December 2009 - 20:26

Jolanda:

Morgen geen regen, weinig wind en veeeel zon ;)

Wel lekker temperatuurtje ;P

• 29 December 2009 - 08:01

Jasper H:

He Ed, hoe doen die mountainbikebandjes het op de boulevard van El Arenal? ;-)