Geflikt door een bord! - Reisverslag uit Can Pastilla, Spanje van Edwin Pauli - WaarBenJij.nu Geflikt door een bord! - Reisverslag uit Can Pastilla, Spanje van Edwin Pauli - WaarBenJij.nu

Geflikt door een bord!

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg Edwin

29 December 2009 | Spanje, Can Pastilla

Vandaag een rit door het binnenland. Vanaf het hotel reden we vlak langs het vliegveld. Wat zijn vliegtuigen groot van dichtbij. Met wind mee rijden we richting Sencelles en Costitx. Vanaf daar reed ik naar Sineu. Maarten en Erik reden de andere kant op voor een langere training. Vanaf Sineu was het beulen tegen de wind in. Er was nog steeds een stevige windkracht 4-5.
Via Lloret de Vistalegre en Pina kwam ik in Algaida. Vanaf daar reed ik naar Randa (de klim heb ik links laten liggen).
Vlakvoor Llucmajor dacht ik een leuke weg naar Palma te hebben gevonden. Ondanks het (race)fietsbord 'Platja de Palma 18,5', werd de weg na zo'n 6km onverhard. Zonder waarschuwing ARGH. MTB voor de komende 4km. Balen! Nadat ik terug was gereden en de goede weg had gevonden, kwam ik na 3u45m terug bij het hotel. 3 uur was de planning, maar door het omrijden werd het iets meer.

• 30 December 2009 - 08:29

Jan:

Ha Ed! Een beetje onverharde weg maakt toch niet uit op de mountainbike?! Wel ideaal fietsweer met een lekker windje.. have fun nog in het zonnige zuiden!